21 Eylül 2006

İnanmıyacaksınız bu da hediye gitti....

10 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim cok cok tesekkür ederim göndermis ve yapmıs kadar oldun.bende kendim biseyler üretmeyı kendi elemeklerimi kullanmayı ve hediye etmeyi cok seviyorum.Allah saglıklı ömürler versin hediye veren elini kesmesin.Buda cok güzel olmus one strokların harika.tekrar tesekkürler sevgiler

Adsız dedi ki...

Ya ben bir daha ki Antalya tatilimde uğrayayım sana bana da böyle şahane bir tepsi boyar mısın? Şebboyum şaka bir yana ellerine kollarına gönlüne sağlık. Gözüm gönlüm açılıyor bu çalışmaların karşısında.
Sevgiler,

Rengarenk dantel dedi ki...

maşallah bende yapıp hediye etmesini severim. senin gibi iyi bilmek isterdim boyamayı . ellerine sağlık...

sebboy dedi ki...

Çok teşekkürler...
Münevver Hn.cım teklif geçerli. Sevgili berrin neden olmasın seve seve
Ve nazlı aslinda benim bu one strokelar iki aylık bir çalışmanın ürünü çalışırsak ve istersek yapamayacağız şey yok diye düşünüyorum

Serpilce dedi ki...

Tepsiniz yine çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

Ayrıca ramazanınız mübarek olsun.
Sevgiler.

akçahan dedi ki...

Ne hoş eserleriniz var Şebboy.
Ramazanınız hayırlı olsun. Hoşçakalın.

NuR dedi ki...

Sevgili Şebboy,
Niye inanmayım, senin şık hediyelerini beğeni ile izledim. "bu da Nur"a gitti" bile olabilir....ne arsızlık, şaka tabiii. Güle güle, keyifli keyifli kullansın sahibi. Senin de ellerine sağlık
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Merhaba, cok sik olmasa da bloglari ziyaret ediyorum zaten epeydir burada yoktum.Simdi bakiyorum da bir cok tepsi yapmissiniz ve hepsi cok guzel olmuslar. Tebrik ederim. Gorusmek uzere..

Nalan Kaplan dedi ki...

Şebboy süper işler yapmışsın,çok güzeller.Aslında birazda yapım tekniğine değinirsen çok sevinirim.Benim gibi bu konuda kendini geliştirmeye çalışanların çok işine yarayacaktır.
sevgiler

sebboy dedi ki...

Sevgili Serpil, Akçahan , Sennur Menekşe ve Nalan çok amaçok teşekkürler. Öyle motive ediyor ki beni yazdıklarınız.
Sevgili Sennur şaka kalmasın lütfen Sizin gibi zevkli bir bayan tarafından yaptıklarımın beğenilmesi benimiçin çok ama çok önemli :)
Sevgili Nalan enkısa zamanda yapımaşamalarını da eklemeye çalışacağım.
Sevgiyle...