25 Şubat 2007

PROJE 1


Yapım aşamalarını ister misiniz?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikasın sen.Çok güzel olmuş.Ben de bekliyorum..
orgu keyfi.blogspot.com

NuR dedi ki...

Sevgili Şebboy,
Çok değişik bir çalışma, etnik bir havası var, halkalara tığla mı çalıştın?... Yapım aşamalrını bekliyorum, ellerine sağlık, iyi hafta sonu dileklerimle
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Çok beğendim. Ellerine sağlık. Bende yapım aşamalarını bekliyorum.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

selam canım kadınlar günün kutlu olsun sevgilerimle

Serpilce dedi ki...

Sevgili Şebboy,
Çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.
Yapım aşamasını bende bekliyorum.
Sevgiyle kal.

nagice dedi ki...

selam.
örgü etkinliğ -4 örgü takı üzerine ve benim bloğumda.sen önden yapmışsın ama katılmak istersen çok sevinirim.bu kolye yada başka farketmez.gerekli açıklamalar bloğumda var.
ayrıca çokta şık olmuş.
mutlaka bekliyorum.görüşmek üzere.